Sunday sunday sunday!!

Vaknade för en liten stund sen, men ligger kvar i sängen.
Blev utgång igår för att fira Torkel, först hem till han i skogås och förade lite sen till gamla söderhof som numer hette hellström eller något sådant.
Senare fortsatte vi mot Magenta som jag inte varit på förut men bara hört bra saker om, men stället var ju fan inte bra för fem öre enligt mig så jag och Henrik lämnade sällskapet och drog till Dovas och drack billiga öl istället.
Vi mötte upp folket igen på tunnelbanan på vägen hem, man var ju lite efterfest sugen men det sket sig tyvärr.

Nu har jag bara två små funderingnar... nummer ett, vad fan gör jag vaken?, nummer två, jag är jävligt hungrig, ska man orka gå upp och fixa mat?

Fundering nummer ett tror jag inte att jag kommer få reda på, men fundering nummer två ska jag nog få ett svar på inom en snar framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0