SPARKA GUBBJÄVELN!

Nu får det fanimej vara nog, alla ni som såg Malta - Sverige måste ju ha sett att vi spelade som ett gäng rövhål!
Enda positiva i matchen var ändå av gubbjäveln själv som borde försvunnit för år och dar sen.
Lagerbäck gör byten innan matchen är i slutskedet...totalt chockerande! inte för att det hjälpte men det var ju någonting man höjde på ögonbrynen för.

Men nu till själva saker varför jag skriver det här inlägget.
"Jag tycker inte vi gör en svag match, frånsett målskyttet" säger Lagerbäck, och då börjar jag nästan förstå varför alla byten kom så tidigt ( tidigt i lasses mått mätt) han måste ha varit hög som ett jävla hus!
Om man inte ser att matchen var helt katastrofalt utförd av det svenska laget så måste han ha haft en jävla massa hallucinationer!
Nu är det dags för gubben att ta sitt pick och pack för att sedan träna Ytterhogdals IK i Div 3 Södra Norrland, där hör han hemma!

Snälla ge mig någon som vågar och förstår fotboll....tack


Kommentarer
Postat av: knecken

Nu var du snäll? Fan han skulle inte ens Klara av FC Spåret!! division sju:) ge han typ BP Flickor04 lag 97 på grus plan nära dig Femma manna plan!

2009-09-10 @ 14:19:17
URL: http://knecken.blogg.se/
Postat av: tt

lagerbäck en grus plan nära dej ;)

2009-09-10 @ 23:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0