hjälte

Fick ett samtal från Max när jag satt och drack min bira där han sa att jag skulle komma hem till Dawe för att han hade en överraskning till mig och att jag skulle ta med mig en flaska whirre.
Sagt som gjort jag tog min flaska och bladade över, och vem sitter där? JEPPE!
För er som inte vet vem han är så är Jeppe en legend från öland, en hjälte!
Så blev lite förkrök här hos Dawe nu och pratade lite gamla minnen.

Blir hem till mig för mig och Torkel sen möta Simon så får vi se hur kvällen urartar sig men vi tre ska iaf fortfarande till Klubb Spiderdogs.

PAAARTEEEEEEEEEEEEEEEEEY!

Kommentarer
Postat av: emma

VASSEN HÖR AV DIG!

Ska ut och klubba, göra stan osäker ;) hihi

2009-09-18 @ 19:55:41
URL: http://www.meays.nu
Postat av: simon

Det var fan drag igår asså!!!!

2009-09-19 @ 18:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0