Helgen

Tänkte att man skulle sammanfatta helgen lite...
Började med att man i lördags gick hem till Dawe för att tippa på hästarna så kommer Max och Jeppe dit med en platta bira, sen kommer den stora frågan...vad ska man göra ikväll?
Snabbt och enkelt bokar vi en kryssning till Helsingfors som avgick två timmar efter vi bokat den!
Så jävla skoj med spontanresor, vi festade järnet på vägen dit sen i Helsinki igår så satt vi på någon krog som hette Chaplin och fan om jag åker dit igen så är Chaplin första stället jag ska till!
Billigaste biran vi hittade i stan och riktigt schysst musik.
Och det var ju bra drag både på vägen dit och på vägen hem så kul som fan hade vi det...

Sen när man då kommer till sverige igen så drog jag och Jeppe och käkade på söder, jeeefla smaskig gyros! Knäcken du vet var jag menar!

Nu sitter jag hemma och är allmänt sliten och läser lite nyheter...jag missade ju V-75 eftersom att jag var på båtskrället men ser nu att Immenso November kolade på banan...riktigt trist faktiskt

Kanske kommer med ett par historier från båten senare ikväll om jag vågar!
Vilt var ju bara förnamnet...
Enda jag kan säga nu är att man kanske drar till skövde inom en snar framtid haha

Kommentarer
Postat av: emma

Du ska med ut i helgen som kommer ;)

2009-09-21 @ 18:22:47
URL: http://www.meays.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0