Bloggen på gång igen

Nu drar jag igång och bloggar igen!
Tänkte att jag skulle slippa behöva hitta ett jobb och blogga på heltid ist, vet inte om jag ens själv tror på det men vi kan ju låtsas.
Den här gången ska jag inte vika mig och sluta blogga, det ska fan vara till 100 procent det här haha...helvete heller!

Jag är sjuk nu, så ska friskna till lite hade jag tänkt och det gör jag genom att sova, vila, äta, dricka, sova, äta, vila, dricka, äta, dricka, vila, sova. sova... osv osv.

Kan ju passa på att tipsa om det bästa videoklippet än så länge detta år på youtube är:
http://www.youtube.com/watch?v=KVTcfjnDTnw ENJOY!


Kommentarer
Postat av: Madde

blondinvassen :)

2009-09-08 @ 15:26:49
Postat av: Anonym

HALLOJJ! DU DÖDA FÅÅÅGEL. DU HAR FÅGEL PÅ DIG!



Vassen 3.0 ?!

2009-09-08 @ 18:34:35
URL: http://knecken.blogg.se/
Postat av: tt

HELVETE BUFFY!

2009-09-08 @ 19:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0