trevlig kväll

Dagen började med att jag vaknade upp bredvid Torkel och jag bad om lite vatten, när han ska ge mig glaset så släpper han innan jag har hunnit ta tag i glaset så allt vatten stänker över mig och hela sängen...KUL!

Somnade om sen och när Torkel slutade jobbet kom han förbi hos mig och vi tog en bira, mötte upp Joki och Johan på piloten för att sen dra oss in mot stan, en sväng förbi After men det passade inte oss så vi drog till Marie Levoue eller hur det nu stavas.
Tomas kom dit och vi drog ett par bira sen hemåt.
Jävla halt ute, Torkel gled fram mot mig så jag ramlade, så hade inget annat val än att sparka undan benen för honom.

Nu sitter vi och kollar Sverigematchen och tar en bira...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0