Helgen

I fredags var det ju NHL som gällde lugnt och mysigt.

I lördags så var det fotboll och en massa öl i Fagersjö, blev en del ölspel så mn blev ju fan full som ett svin.
Min idé att vinna 35tusen på mitt tips gick ju inge vidare, men igår när jag var och käkade lunch hos Madde så får jag ett sms av Knäck där det står att Vidic hängt en påse, och vem hade tippat att han skulle göra mål? jo precis..jag!

Idag är det måndag igen, inte för att det spelar någon roll för mig men känns segt ändå.
Vill bara att de närmaste tre månaderna ska gå fort så jag får söka till någon skoljävel!

Vetefan vad som händer i veckan riktigt, blir nog lugnt bara träna och spel NHL.
Ska hinna se klart Band of Brothers med Knäck också, bara 7 avsnitt kvar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo en full vass ringde mig ;)

2009-01-12 @ 19:23:31
URL: http://meays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0