felfelfel

De senaste två inläggen hamnade i fel ordning eftersom att jag klickade fel när jag skulle upp med det första inlägget.
Aja har ju sagt att jag ska lägga upp lite vad jag vill och tror om 2009 så kör det nu när jag ändå är på gång:

Till att börja med så ska jag gå till arbetsförmedlingen i tre månader så att jag får komma in på en yrkesutbildning som med 99% säkerhet ligger långt från Stockholm ex. Skövde och Övertorneå, men jag skaffar gärna ett jobb i väntan på det är riktigt jävla trött på att gå hemma nu.

En utlandsresa vill jag hinna med, men som jag skrev tidigare om tex. tågluffa eller bara åka runt lite i SWEDEN skulle räcka.
Ska hinna med en fiskeresa någonstans också, men det ska inte bli som i sommras när jag var iväg med Dawe, TT och Torkel...blev ju fan bara bira och whirre då! den här gången ska vi iaf få med oss någon fiskjävel!

Appropå fiske så är det dags att dra iväg ut med Dawe i skärgården och fiska öring snart, ska bli grymt kul har ju "guide", båt och allt!

Ska också försöka få tag i han som tatuerat mig så jag kan utöka med minst en till tatuering.

Något annat är att jag i år ska handla alla julklappar minst en månad innan julafton, helst 4-5 månader innan men det har jag tänkt i flera år nu men visst fan står man mitt i stan och är förbannad den 23e!

Tränandet ska också gå bättre än senaste tiden, så som det var för ett par månader sen framförallt om jag inte jobbar eller pluggar, då har man iaf någonting att sysselsätta sig med.

Sen har man ju lite önsketänkande om körkort och lite sånt, men det får bli som det blir med det...skulle vara jäbligt skönt att ha det fixat men vill inte förvänta mig något.

Sportsligt 2009:

Hoppas på att DIF-hockey krigar sig till en slutspelsplats, känns absolut inte omöjligt men det kommer krävas blod, svett och tårar.

Förväntar mig att DIF kommer med ett slagkraftigt lag till detta årets upplaga av allsvenskan och kommer vara med och slåss om guldet.

Sen för att sia lite i spåkulan så tippar jag United eller Liverpool som vinnare av både CL och PL.

En sista sak! det ska fan vara bra väder hela den här sommaren!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0