Frukost

Inte lyckats sova något mer under natten, så nu blire till att gå upp och käka frukost sen lyckas man väl somna på dagen någon gång.
Så jävla tröttsamt.
Champions League ikväll, blir till att slänga in ett par slantar, men på vad berättar jag senare har inte hunnit fundera ut riktigt ordentligt än men Barcelona - Shakhtar kan nog bli en skrällmatch. Eller det är iaf vad min första känsla säger mig, prickade ju in skrällen för två veckor sedan när Inter förlorade hemma mot Panathinaikos men det sket sig ju när Werder Bremen kryssade, annars hade jag Knäck och Max fått in fina femtusen.



Internet la ner ett tag så nu har jag hunnit käka frukost
fru

Nu vetefan vad man ska göra, kanske slår till med att städa det blev ju inte av igår.
Just det, från och med nu så tillägnar jag alla ointressanta inlägg, som tex handlar om vad jag gjort, ska göra eller har ätit till TT, puss på dig gubben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0